سفید کنند های غیر تجویزی
نوشته شده توسط : احمد خلیلی

معرفی سفید کننده‌های غیرتجویزی

سفید کنند های بسیار زیادی در دنیای امروز وجود دارد اما ما در این مطلب برای شما خواهیم گفت که یکی از این سفید کننده ها را میتوان سفید کننده های غیر تجویزی دانست .پس ادامه این مطلب رابر این اساس تنظیم خواهیم کرد.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید.

اگر تصمیم دارید کیت سفید کننده را از داروخانه تهیه کنید، حتماً نوع مورد تایید متخصص دندانپزشکی را خریداری نمایید و دستورات روی محصول را به دقت رعایت نمایید. این قبیل سفید کننده‌ها باید 7 تا 30 روز متوالی مورد استفاده قرار گیرد تا تاثیر کامل را به جا بگذارد. نتایج درمان متغیر است.

 سفید کننده‌های غیرتجویزی

ساخت کیت خانگی توسط پزشک

موارد بسیار زیادی از سفید کننده های دندان ها را برای شما معرفی کرده ایم اما در این مطلب برای شما درباره یکی دیگر از این شیوه ها که توسط پزشک انجام میشود صحبت خواهیم کرد.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید چرا که برای شما بسیار مفید خواهد بود.

غلظت عامل سفیدکننده این نوع محلول‌ها بالاتر از نوع قابل تهیه از داروخانه است و استفاده آسان‌تری دارد؛ بنابراین نتایج رضایت‌بخش‌تری به دست می‌دهد.

 

ارتودنسی

متخصص ارتودنسی





:: برچسب‌ها: پوسیدگی دندان,سفید کردن دندان,بلیچینگ,روکش دندان,لبخند زیبا,ارتودنسی دندان روکش,لکه سفید پوسیدگی,لکه پوسیدگی,ترمیم کامپوزیت,زیبایی لبخند,لبخند ایده آل,زیباسازی لبخند,لکه های سفید دندان,حساسیت دندان, ,
:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 اسفند 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: